New-Divide
please register on the new-website www.edge-pk.tk

Join the forum, it's quick and easy

New-Divide
please register on the new-website www.edge-pk.tk
New-Divide
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

update's i would like*dutch*

2 posters

Go down

update's i would like*dutch* Empty update's i would like*dutch*

Post by dutchdevil Sat Feb 27, 2010 1:02 pm

ik heb weer is zitten denken:P goed ben ik he;)

updates:
-minder makkelijk om acounts te maken
-een speciale plek voor elke skill
-nieuwe items
-donator store
-minigames
-bosses
-bettere jail(jail fix)
-godwars iets makkelijker
-armandyl alleen met range kunnen aanvallen
-commands zodat admins in game ook veel dingen kunnen doen, zoals unban.
-woodcutting fix
-skill cape emote's
-skill cape's(t)
-bij mining het je pickaxe laat zien die je hebt
-bij woodcutting de axe laat zien die je hebt
-donator icons
-veel meer items, geen costums
-weg met gamble, of veel minder items
-proberen alle monsters met de juiste emote's
-een skiller shop waar je je logs en fish enz. in kwijt kan.

uitleg:
-[minder makkelijk om acounts te maken]
vaak als je iemand mute(voorbeel) maken ze een nieuw acount met 1 letter of 1 letter meer, en komen dan aan je hoofd zuren en dat moet anders, ik zat te denken aan iets met het forum, dus een acount op forum is acount op game, maar kan maar min. 5min duren. Een andere server had zow iets dat waneer je joined je nog niet kan praten en geen commands kan doen, alleen kreeg je meteen een coden dat je dat wel kon, dus als je doet je maakt een acount en je acount kan dan niet praten en traden, maar wel trainen. En dat een admin je acount moet activeren of waneer je het forum joined je een code krijgt waarmee je acount gewoon alles kan(dit is een klein makkelijk voorbeeld)

-[bettere jail] dat ze niet weg kunnen teleporten ofzow, en de command ::freeze playername dat ze niet kunnen lopen of weg kunnen teleporten.

-[nieuwe items] naja die maak ik dan gewoon maar die moet je ook gewoon meteen testen en een leuk verhaal ofzow bij verzinnen, en de meeste ong in de d shop

-[donator store] bijv. de spirit shields erin voor client v6? want mensen willen iets nieuws.

-[minigames] of mini quest ofzow om de tijd te verdoen en veel 1 player minigames

-[bosses] veel bosses met goede rewards

-[een speciale plek voor elke skill] dus waneer je bijv. ::woodcutting intiept je naar een plek gaat voor woodcutting(niet persee dicht bij bank) so ook met fishing en thieving

-[god wars iets makkelijker] de bosses snellere drop

-[armandyl alleen met range kunnen aanvallen] naam zecht het al

-[meer admin commands] zoals ::freeze en jail en heavy jail, ban-unban, items reset noem maar op

-[woodcutting fix] de cape, en dat je waar je ook staat(rond de boom) je de boom kan hakken want daar heb ik nu wat problemen mee

-[skill cape emote's] daar ben je al mee bezig volgens mij

-[skill cape's t] veel mensen hebben me daar om gevraagd, maar voor de t dat je ook zoals in rs 2 skills moet hebben

-[skills fix] dat je de pickaxe ziet die je ook in je inv hebt dus niet dat je mined met je whip of woodcut met je great axe

-[mage staff fix] sommige mensen hebben het probleem met bijv. fire staff dat die de plaats voor

-[donator icons] icons en area

-[veel meer items] geen costums(ook eigelijk) maar bijv. elegant ofzow en zuriel vesta enz.

-[gamble weg, of minder items enz]

-[voor elk monster de goede emote's en niet dat het op een polio gast lijkt ofzow]

-[skiller store] deze store is dan dat je als een skiller hier je logs kan verkopen omdat je ze niet altijd kwijt raakt aan mensen en dat is zonde van je tijd. maar dit is natuurlijk niet ff makkelijk b00m ik sell 2k logs in 5min en heb 200m ofzow, maar nee je moet hier een skiller quest voor doen van bijv. heel veel lopen of veel duren items inleveren. zoals 1k magic logs als je woodcutter bent, en de shop kan geen noted items aannemen en je kan maar 1k per uur verkopen. en dat mensen die logs nodig hebben er naartoe moeten lopen maar de spullen noted kopen, maar ze zijn dan wel 2x zow duur als van players.

-[warhammer fix] mensen zijken daar echt over

dit was het wel weer.
greets

dutchdevil
Dragon Member
Dragon Member

Posts : 488
Join date : 2009-12-27
Age : 28
Location : almere,flevoland

http://www.dreamteamcommunity.webs.com

Back to top Go down

update's i would like*dutch* Empty Re: update's i would like*dutch*

Post by Etro Sat Feb 27, 2010 1:14 pm

Hmm i cant say anything coz i dont understand dutch. Its not fair for me when you guys can speak things what i dont understand :I
Etro
Etro
Rune Member
Rune Member

Posts : 205
Join date : 2009-11-14
Age : 31
Location : Finland

Back to top Go down

update's i would like*dutch* Empty Re: update's i would like*dutch*

Post by dutchdevil Sat Feb 27, 2010 1:38 pm

soz but i spend about 30mins in dutch so i dont want to translate into english:(

dutchdevil
Dragon Member
Dragon Member

Posts : 488
Join date : 2009-12-27
Age : 28
Location : almere,flevoland

http://www.dreamteamcommunity.webs.com

Back to top Go down

update's i would like*dutch* Empty Re: update's i would like*dutch*

Post by Etro Sat Feb 27, 2010 2:06 pm

Its ok. But this is hard to be staff cause here is almost all from dutch so ppl speak more dutch than english ^^
Etro
Etro
Rune Member
Rune Member

Posts : 205
Join date : 2009-11-14
Age : 31
Location : Finland

Back to top Go down

update's i would like*dutch* Empty Re: update's i would like*dutch*

Post by dutchdevil Sat Feb 27, 2010 2:37 pm

yhea i know what you mean, but ingame i always speak english

dutchdevil
Dragon Member
Dragon Member

Posts : 488
Join date : 2009-12-27
Age : 28
Location : almere,flevoland

http://www.dreamteamcommunity.webs.com

Back to top Go down

update's i would like*dutch* Empty Re: update's i would like*dutch*

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum